28 January 2012

Penghujung

Alhamdulillah.
Mungkin itu yg terbaik aku ucap dikala berada hari hari terakhir cuti sempena RayaCina
even aku tak menyambut tapi kolej baik hati 
kirenya Final exam ditunda sehingga seminggu..
wow ! itu sangat menarik bukan ?
Semangat cuti cuti ni bawak 1 beg besar dengan nota nota untuk stdy pada cuti.
Tapi ...
Sesungguhnya Allah itu Maha Mengetahui semuanya.
Almost 3 days aku kene diarrhea ,badan rasa lemah sengal urat mungkin ?
Seksanya lah Ya Allah .
Tapi yang pelik ,even macam tu ,selera makan aku semacam laju bagai.
Lagi banyak masuk lagi banyak keluar -_-'
Penat sangat sangat keluar masuk toilet.Ini mungkin beberapa hari sebelum terjadi ,aku bantai makan limau berbiji biji. Tak kire malam ke , semacam :)
Dan sekarang terima padah yang salah diri sendiri buat !!

Alhamdulillah berkat tangan ibu urut perut ,pagi tadi bangun dengan perut yang amat amat nyaman sekali.
Terima Kasih Ibu .
Kaulah wanita yang ter ter ter ....... Terhebat kat dunia ni okay ?

2 hari lepas jari belah kiri kene percikan minyak panas...
oooogoshhh ! Sakit sangat sangat .Nak nangis tapi malu kalau adik adik tahu..
Selera makan nak makan ayam yang digoreng pun terbantut.
Aku just applied ice je kat jari tu nak kurangkan denyut denyut & sakit
SSD cream pun tak ada ,kalau ade pun dalam peti kat klinik kan ?


Proses study untuk finalExam kirenya tertunda.Masa itu emas tapi aku tak hargai sebab masalah masalah yang tertera.
Esok dah berlepas ke hostel tercinta dan meninggalkan Home Sweet Home.
kepala mula serabut dengan semua ini tapi insyaallah , berkat usaha selama 2 bulan ni pergi kelas , balik hostel tidur , malam tidur awal .
Aku boleh berjaya dengan cemerlang semeter ini .
Insyaallah .
Natasha , KATAKAN BOLEH
BOLEH laaaa sangat -_-"

act tiada ape ape yang menarik pun nk update
tapi dah berkurun lama tak upadate jadi aku update cerita cerita 
penghabisan cuti dan pengakhiran bulan Januari yang banyak tinggal kenangan manis manis masam .
Seperti pada 22 haribulan jatuh pada hari Ahad.
Thanks awak .
Kite hijau same kan ?



*  hai cinta hati saya , boleh saya duduk sebelah hati awak tak ?









NatashaShukor

2 comments:

  1. Anonymous11:29

    Semoga Ika berjaya dalm final exam ni, shah mndoakan kejyaan ika,,
    wahh bess la ada cinta hati..
    Ozair Shah

    ReplyDelete
  2. Anonymous14:04

    Selamat berjaya natasha..insyaAllah nnti kite praconvo sama2 ye..sy nak sngat bergambar convo kt kolej ngan awk..kt skudai x leh dh..and kepada si dye taniah kerana berjaya berada dalam natasha..jaga dia macam jaga nyawa sendiri k..selamat maju jaya natasha..imy kawan :)

    ReplyDelete