24 February 2012

Selepas itu

Assalamualaikum w.b.t semua :)
hari ni baru ade kesempatan nak mengupdate blog .
Alhamdulillah OSCE untuk sem terakhir berakhir jugak even aku rasa menda yang patut aku boleh buat tibe tibe jadi macam orang 'bodoh' yang tak pernah belajar.
Mungkin gemuruh , gementar melebih sangat .
Sekarang final exam , OSCE dah selesai.
Sekarang nak fokus kepada Praktikal :)
Kemudian LJM yang akan bakal tiba bulan June .
Hai Ward 8B dan 8C , 
Saya Natasha Pelatih Shahputra akan sedia berkhidmat untuk
menajamkan dan memantapkan lagi semua kemahiran yang telah saya belajar selama 3 tahun untuk menjadi seorang jururawat yang berdedikasi .
Sila beri tunjuk ajar kerana semua orang bermula dengan kesusahan dan berakhir dengan kesenangan.
Dan Hospital Kuala Lipis , saya akan berada disana selama 5 minggu .
Terima kasih kerana menghantar praktikal sejauh itu.
Luas permandangan , lagi banyak ilmu yang berguna akan diperolehi.
Insyaallah .

Semoga setiap urusanku dipermudahkan .
Amin....





NatashaShukor

2 comments:

  1. Anonymous01:14

    InsyaAllah saya nak free kn diri sy time LI nnti melawat awk kt K.Lipis tu k..takecare babe ^_^

    ReplyDelete
  2. Anonymous14:03

    http://www.youtube.com/watch?v=13tGdEWu2v8&feature=share

    dengar lagu nie ye awk

    ReplyDelete