18 April 2012

:)

Assalamualaikum wahai blog .
Subahanallah , lame betul tak update blog . Sibuk sangat .
Sekarang dah masuk minggu ke lapan berpraktikal .
Esok cuti kemudian masuk syif malam kat wad kanak-kanak..
Astaga . Menda yang paling aku tak nak itu lah yang dapat.
Habis la migrain seminggu pulop  nanti.
Permudahkan semua urusan hambaMu .
Cgpa aku pun agak tak bape nak elok sangat. Tapi alhamdulillah itu semua hasil usaha aku . Sekarang kena fokus LJM . Tak sampai 2bulan pun.
Hari isnin lepas dapat wad Dahlia . Seronok sangat.
Kerja pun tak beban sangat macam dalam wad :)

Kesimpulan yang aku dapat semasa praktikal kat Kuala Lipis 5 minggu ialah
kat sana pun seronok sangat .
Rehatkan fizikal banyak dan mental pun kadang2 je agak semak =p
Madam Kamala terbaikkkk .


* aimi tukang ambil gambar.

Wahai angin , sampaikan rindu ku pada si dia.. Sesungguhnya aku teramat merindui 
dia ..

3 hari berturut mimpi awak, semalam pun same mimpikan awak berpakaian baju melayu Biru . haha! macam first time jumpe awak tau dalam bus !
Susahnya nak buang dalam hidup .
tak dalam dunia nyata , dalam mimpi pun boleh muncul .



NatashaShukor

1 comment:

  1. Anonymous17:52

    saya kan sentse ada utuk awk, wlpun sya bukn org prtama dlm hidup awk, tpi saya mmpu jadi yg trbaik tok hidup awk selama2 ye.. INSYAALLAH

    ReplyDelete