22 December 2012

Berhabuk sangat.


Assalamualaikum Blog tercinta..

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


Sekian lame tidak kite ketemu..Baru hari ni meluangkan masa untuk menaip panjang.
Sekarang pon dah 22 Dec 2012 , lagi berapa hari 2012 akan tinggalkan kita.
Pejam celik pejam celik aku pon semakin berusia .
22 tahun pada 2013 .
Tua dah rupanya.
Hampir dua bulan dah aku masuk ke alam pekerjaan tapi for sure lah lari dari bidang
kejururawatan.
Yang mana ada rezeki depan mata , aku grab.
Yang penting itu semua memberikan manfaat dan pengalaman yang berguna untuk aku gunakan masa akan datang.
Lepas tanam anggur bulan November lepas , ade rezeki mendatang.
Alhamdulilah... dah dua bulan aku kerja kat situ.
Seronok , dapat kawan baru dan pengalaman baru.
Dapat plop kerja ofice hour , Sabtu & Ahad offday.
Bulan-bulan yang aku betul-betul aku sayang dan bahagia sekali..
Serius pun !
I Love You LHDN caw. Kuantan sebab bagi aku peluang keemasan ini.
Sesungguhnya Allah itu Maha Perancang .
Ade lagi rezeki datang lepas keje 10 hari situ.
Of cos la aku harapkan terbaik untuk aku dapat interview SPA sebagai Jururawat gred29 kan.. Tak sangka aku dapat surat temuduga SPA..dengan tak study pape sangat
Aku redha.. Aku calon no 6 bilik LTD 01
Dah la last minute pergi amek Sijil kelahiran yang asal kat angah...Dah lah tempat guard bapokk giler jauh dari tempat temuduga. Siap sesat lagi. 

# kerana turun naik tangga lutut aku sakit seminggu

Ramai jugak budak Shahputra dapat.tapi takut jugak tak dapat.
Aku freshie kot . Pengalaman kerja kat klinik pon dua bulan.
Alhamdulilah....dengan usaha dan doa dari ibu ayah & kawan-kawan
Selasa lepas , keputusan temuduga SPA keluar..
Damn ! time tengah kerja , kawan-kawan sms tanya samaada aku dapat ke tak.
Dengan selok giler,tak kire hujan ke tak , aku redah g CC kat KP..

Hooreyyy !
Rezeki berpihak pada aku lagi kali ni
Syukur sangat .
Dapat plop lantikan tetap. Seronok beronok-ronok gile !
Sebak ada jugak. Sekurang-kurangnya aku gembira tengok ibu ayah , adik-adik
bangga dengan anak sulung dia nih.
Terima kasih ibu ayah sebab support along banyak sangat !


# Cinta dan Sayang akan hadir jika kita Membentuknya
dan bukan Membiarkannya :)





NatashaShukor

No comments:

Post a Comment