11 February 2012

Cinta.

Aku mencintainya keranaMu ,
Aku pun rela melepaskannya apabila Engkau hendaki dan gantikanlah 
yang terbaik menurut kehendak Engkau Ya Allah.
Sungguh berat ujian yang aku sedang hadapi ini Ya Allah.
Tabahkan aku untuk lalui ini semua dengan kesabaran yang sentiasa menemani 
setiap langkah dan masa masa akan datang.

Terima kasih walau hanya untuk seketika , banyak perubahan berlaku.
Cinta itu tidak buta sepertimana orang lain cakap tapi kita yang membuatkan cinta itu buta..
Ini semua sedarkan aku yang kita hanya merancang .
Tetapi jangan lupa bahawa Allah juga merancang  dan sesungguhnya semua perancangan Allah itu jauh lagi hebat dan penuh dengan kebaikan didalam setiap kejadianNya.

Firman Allah SWT :
" Orang yang saling mencintai pada hari itu sebahagian akan menjadi musuh
bagi sebahagian yang lain kecuali orang orang yang
bertakwa " (QS . Az Zukhruf [43] : 67)





NatashaShukor

2 comments:

  1. Anonymous18:31

    izinkan ku mmbhagiakan diri mu kembalii

    ReplyDelete
  2. Anonymous17:03

    sha nice word sha..ayat yg terindah bila hati menemani dalam penulisan kn..insyaAllah..aee

    ReplyDelete