10 February 2012

TQ


Tak semua kebahagiaan itu kekal bersama sama dengan kehidupan kita kan?
Apa yang kite harapkan , kite mahukan akan dapat sepertimana kita idamkan.
Dan tidak semua percintaan itu berakhir dengan kebahagiaan walau sesebahagia mcm mana kita sekalipun.
Kerana kau , aku kenal hidup walau aku tak kenal kau siapa.
Terima kasih sebab hadirkan diri dan terima kasih jugak sebab pergi dari hidup aku mungkin buat selamanya.
Aku sikit pun tak sedih dengan keputusan yang aku dan kau buat .
Tapi yang aku sesal kan , SIKAP kau yang sikit langsung tak nak paham siapa aku.
kenapa ? kenapa mesti macam ni ?
itulah orang cakap , Umur lagi tua tidak meletakkan kematangan seseorang.
Mungkin ini yang terbaik untuk kehidupan kau .
Dan mungkin jugak terbaik untuk hidup aku.
Dan aku tahu Allah itu Maha Adil .
Kenapa kita ditemukan , kenapa semua ujian ini yang harus kita hadapi walhal kita nak membina 'masjid' . itu sememangnya perkara baik tapi..............
Nak carik kesalahan kau ? bukan lah ! sebab aku sendiri tahu diri aku ni pon banyak kekurangan kat mata orang lain.
Demi Tuhan , aku sayangkan hubungan ni.
Semua orang kat dunia nie nak yang terbaik kan untuk kehidupan , masa depan masing masing demi menjamin dan mencapai semua impian .

Mungkin Allah bukak hati , mata aku nak melihat semua ni sebelum aku melangkah dengan langkah yang silap lagi kehadapan .
Atau aku sendiri yang memilih langkah yang salah ?
Ya Allah , berat sungguh ujian yang sedang Kau berikan.
Kuatkan dan tabahkan hati ku .
Aku redha .

" Dugaan itu terkadang mencipta keindahan "

" kadang kadang kita memang dipertemukan untuk bercinta tetapi kita tidak ditakdirkan untuk bersama dengan dia sehingga akhir hayat. Kerana Allah Maha Mengetahui setiap kejadianNya itu . Usah menyesal "




NatashaShukor

2 comments:

  1. Anonymous22:51

    Allah akn suka degn org yg sntiasa megigati dia dlm susah.. tpi jgn lpe kn dia kalau dh seng, nanti kesushn akan dtg balik.
    ozair shah

    ReplyDelete
  2. Anonymous17:09

    jangan guna nama ALLAH SWT dalam menyakinkan sesuatu or menbuktikan sesuatu..maby dalam hati awk ad yg lain..awk kene yakin and pasti mana satu yg dinamakan cinta awk baru awk sumpah Dengan Nama ALLAH swt awk syg kn dia..biar ianya jelas..hidayah Allah maby dapat menbantu k..#sahabat

    ReplyDelete