11 March 2012

ayuh!



Assalamualaikum semua :)
Macam dah lame je tidak mengupdate blog disebabkan mase amat cemburu.
Lagipun sekarang sedang praktikal untuk kali terakhir semester ini
2 minggu lepas aku dan rakan-rakan yang bersama-sama menyumbangkan tenaga mereka di ward 8C dan kemudian beralih ke ward 8B.
8B adalah tidak seperti yang disangkakan sangat.Agak lah boleh dikatakan banyak untuk belajar disana.
walaupun lutut aku sakit macam lutut ni dah longgar , aku rasa nak mengeluh tu mungkin kurang dari biasa :)
Ward itu sangat menarik sebenarnya walau kerja sangat menimbun.
Kerja menimbun itu mempertingkatkan kebolehan kan ?
tapi alhamdulillah , Selama 2minggu kat ward HTAA , Ibu 'singa' tidak ku temu lagi.
Berjuta kesyukuran sangat-sangat.
Hooorey hoorey dol !

Okay sekarang ni . Aku berada di Kuala Lipis.
Jauh sangat sangat dari IbuAyah dan rumah syurgaku.
Dey machaaa kenapa lah dapat kat ceruk ni ?
Btw, Terima kasih ayah dan yang lain kerana sudi menghantar along sejauh ini.
Berada di Kuala Lipis untuk 5 minggu .
Agak macam tidak lama sangat kan ?
tapi jika ditukar kepada hari , alahai...Menghitung harihariku lah jawapnya.
Rumah ni macam rumah apartment kot , agak 'menarik' suasana.
Kelam semacam jek.Macam bandar tapi lampu suram semacam jek.
Padan terperap jela. Nak balik Kuantan pun jauh.
Nak melawat ke negeri lain pun jauh.
Adoiyaa..... 
Saya akan rindukan Kuantan saya .
Saya akan rindukan Ibu Ayah.
Saya akan rindukan semuanya.
Dan kenangan itu melengkapkan hidup saya walau awak sedang berbahagia dengan orang lain Capital F..

*sorry mentioned ,tiada niat langsung


Serumah dengan Kak Aidawati , Kak Nija , Kak Yati dan Tuan Norkhalima
Hai kawan kawan , please be nice with me dan u Hospital Kuala Lipis too .
Aku sedia memberi tapi jangan dibalas dengan sentap hati aku okay ?
Sedia bekerjasama untuk meringankan kerja .






NatashaShukor

1 comment: