15 March 2012

GELI

Assalamualaikum .
Hampir 5 hari dah berada kat tanah Kuala Lipis ni.
Tiada apa apa yang menarik sebenarnya kat sini. Langsung okah ?
Banyak burung.Baju baju habis kene berak . Ada orang cakap baju yang kene berak dengan burung tu sebab tuan comel.
Siott ! burung mane tahu comel ke tak !
Haha xD
Okeh. Keadaan hospital agak sunyi dan tenteram tetapi tidak didalam wad kerana
bagi aku ada aje perkara yang buat hati 'panas'.
Sumpah doe baru keje dua hari aku rasa dah down giler bila orang tak percaya kan kemampuan yang kita ada.
Serius langsung tak semangat nak belajar ape yang patut.
Sememangnya tiada manusia yang sempurna didunia ini.
Then terima kasih kepada Ci kerana amat memahami kami
Seharian hari ni g Bengkel Kecemerlangan Nursing Diagnosa.
Zzzzzz......Zzz..
Zzz dan Zzzz....

Eh ?
Saya rasa awak silap orang dol .
Tu je nak kabor ke mung lagi sekali Ex Kawan Capital Sayangku F .
Mung silap orang nie.
Jadi jangan nak fitnah aku sesuka bahagia hati mung ea ?
Tanya dulu sebelum membuat kesimpulan sendiri.
Sebab bila anda berbuat demikian. Ia agak merobek hati aku .
Its really really hurt.
Terima kasih .
Tetapi apa pun sekali , kau nak lupekan aku ker nak benci aku ker 
Aku tak boleh nak buang kau dalam hidup aku.
Aku mintak maaf sangat sangat .
Bye




NatashaShukor

1 comment:

  1. Anonymous00:57

    Ex Kawan Capital Sayangku F .

    ReplyDelete