13 June 2012

Terbaru sekali

Assalamualaikum . 
Alalaala.... Setelah sekian lama aku menyepi dan diam tanpa khabar berita akhirnya aku muncul semula .
Sumpah banyak sangat nak update itu ini. Tapi tak ade kesempatan yang membolehkan semua ini.
Kiranya lepas habis jer praktikal untuk last semester , terus masuk belajar untuk revision LJM selama sebulan.
Alhamdulillah tarikh dan jam itu semua dah lepas . 
100 soalan aku jawab dengan yakin .
Insyallah dengan usaha , doa ibu ayah . Aku tawakal .
Tamat sudah 3 tahun belajar menimba ilmu di Shahputra.
harapharap peratus yang lulus Insyaallah akan meningkat dengan jayanya setimpal dengan usaha kami yang kuat dan cekal . Amin ~
Sekarang aku dah boleh tarik nafas lega cuma lagi 2minggu keputusan akan keluar baru nafas aku jadi pendek semula .Tapi yakin itu penting kan ?

Sekarang tengah fikir apa yang perlu dibuat untuk pastikan semua masa yang aku ada nie tidak terlalu membazir . rehat kat rumah lamelame pun best mungkin .
Menaik dan menambah lemak yang dah sedia ada dalam badan ni.


* gambar kek time hari Jadi aku yang ke21 . 


 Okay . semalam Harimau Yang hensem juara . Tahniah kalian . Saya bangga :)


NatashaShukor

No comments:

Post a Comment