21 June 2012

Pewaris Muda Negara


Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia.
Last week habis je LJM aku hari RAbu , Haru Jumaat aku dan bersama rakan rakan yang lain berangkat pergi ke program di Duta Village, Balok 4 hari 3 malam.
Sumpah best sangatt program ini yang dianjurkan oleh JabatanPenerangan.
Tak rugi pergi pun sebenarnya even tidur 4 jam sehari :)
Badan tu penat usah kata la. Tapi semangat  membara.
Ade 5 kolej yang terlibat di Seluruh Kuantan antaranya IKIP , Kolej Komuniti , PSDC, KIPSAS & Shahputra.
Semua peserta ade 85 orang tak silap aku.
Majoriti semua peserta dari KIPSAS .
huewhew... dikelilingi oleh wanita solehah :)
Semua aktiviti yang dijalankan act nak menyemarakkan semangat patriotik dan sayangkan Malaysia :)
Aku berada didalam kumpulan 4 Yang dinamakan Tok Gajah dan kami adalah Juara didalam program ini.
Siapa sangka kan ?
Tahniah dan syabas kepada semua ahli kumpulan yang sentiasa memberi kerjasama dan bertoleransi . Dan aku yang kedua paling tua ahli kumpulan TokGajah.
Sayang semua . Insyaallah kita akan berjumpa lagi 1 hari nanti.














* Antara gambargambar ketika berada disana :)



NatashaShukor

No comments:

Post a Comment