03 July 2012



Assalamualaikum..
Almost 2 minggu hampir ke tiga minggu dah aku menganggur tanpa pekerjaan.
Seperti mana yang ibu ayah nasihat minta aku rehat kat rumah sehingga lepas raya.
Okay..Aku turuti kata mereka walaupun aku dapat kerja di Klinik.
Ape yang aku pikir sekarang mungkin akun tolak 1 rezeki , Insyaallah 10 rezeki akan datang pulak :)
Mungkin rezeki aku bukan kat Kuantan . Mungkin jauhhhh nunn disana .
Aku Redha YaAllah dengan semua ini .
Semua Resuma dah berlepas ke tempat yang sepatutnya.
Insyaallah lambat ke cepat ade panggil la tu..
Semalam g kolej pun tak sempat nak jumpe kawang-kawang yang lain.

" Walau di gengam kuat , andai ia bukan milik kita ia akan terlepas jua
Walau ditolak ke tepi andai ia untuk kita, ia akan mendatang jua.
Itulah namanya Jodoh "





NatashaShukor

No comments:

Post a Comment